Tips på passande hundras!

Mysan94

Trådstartare
Jag är intresserad av att köpa en till hund men denna gången vill jag gärna ha en korthårig mellanstor till stor hund. Jag har häst så jag vill att den ska vara pigg och glad men ändå lyhörd och som inte blir helt galen om den måste ta det lugnare en dag. Just nu har jag en welsh springer spaniel som jag älskar men nu skulle jag gärna vilja hitta en hund med lite mindre päls!;) Jätte tacksam för alla tips jag kan få!! :D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 534
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 945
Senast: Kajsalisa
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 134
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka