Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gå ut i skog o mark så den får se den stora vida världen.
Även annan samhällskunskap som att resa till andra platser.
Livserfarenheter!
Träna gå fot, springa fot o vända.
Tömköra i skogen. Den får självförtroende av att behöva gå först- blir modig.
Vad har detta med nh att göra? gå fot?!!
Herregud, DU som ledare ska gå först.
Hur ofta går en flockmedlem fot med ledaren? däremot så ska hästen stanna när du stannar även fast den går någon/några meter bakom, och även fast det kommer något läskigt så ska den ej springa in i en uan traska vidare som normalt i alla situationer!
Vad har detta med nh att göra? gå fot?!!
Hur ofta går en flockmedlem fot med ledaren? däremot så ska hästen stanna när du stannar även fast den går någon/några meter bakom, och även fast det kommer något läskigt så ska den ej springa in i en uan traska vidare som normalt i alla situationer!
*Kl*
Isch!! Jag tycker riktigt illa om den här kategorin trådar. Man efterfrågar tips och snabbfix á la NH, och resultatet av (de välmenande) inläggen blir okunniga (ofta unga) hästägare som står och vevar rep och härjar med sina hästar och sänker renommét för Natural Horsemanship.
LIA
Jag är ingen flockmedlem. Jag är en människa.Vad har detta med nh att göra? gå fot?!!
Den hjälp du behöver finns inte att få på internet, tro mig!
Du behöver någon som kan hjälpa er vid flera tillfällen så att ni får ordning på problemet. Jag vet personligen ingen i din närhet, men hör med dem på www.dalpraktiken.se, de känner en massa bra folk i hela svergie, de kanske kan tipsa om någon!