Tips på hundvänlig upplevelse

Bison

Trådstartare
Jag och sambon skulle vilja hitta på något trevligt tillsammans, helst något där vi kan ta med valpis 😊
Vi bor i Östergötland.
 
Ladda ner "ta med hunden"
Det finns MÄNGDER med restauranger, fik, barer och tom en bio som är hundvänlig.
Botaniska trädgården och Slottsskogen är trevliga ställen.
Vi är ofta "på stan" med hundarna :)
 
Ladda ner "ta med hunden"
Det finns MÄNGDER med restauranger, fik, barer och tom en bio som är hundvänlig.
Botaniska trädgården och Slottsskogen är trevliga ställen.
Vi är ofta "på stan" med hundarna :)

Får kolla lite, restauranger, fik och barer är inget för oss tvåbenta 😄
 
Ladda ner "ta med hunden"
Det finns MÄNGDER med restauranger, fik, barer och tom en bio som är hundvänlig.
Botaniska trädgården och Slottsskogen är trevliga ställen.
Vi är ofta "på stan" med hundarna :)
Får man ta med sig hund till Botaniska? Hade för mig att det var hundförbud där.
 
Vad gör kan man göra för hundvänliga aktiviteter i Göteborg?
Han är för liten för att lämnas själv.
Tänker att det är lite tråkigt med något mitt i en stad 😁

I Slottskogen finns det hundrastgårdar där hunden kan springa lös året runt.

Vill ni träna med hunden och det är skitväder utomhus så kan ni åka till Göteborgs hundarena http://www.goteborgshundarena.se/om-göteborgs-hundarena-2709216

Vill ni ut och gå en långpromenad kan ni ta er till Delsjöområdet man kan ju gå en bit om hunden är valp och inte kan gå så långa promenader än.

https://delsjoomradet.se/om/upptack-delsjon/

Restauranger och fik har du ju redan fått tips om här! :)
 
I Slottskogen finns det hundrastgårdar där hunden kan springa lös året runt.

Vill ni träna med hunden och det är skitväder utomhus så kan ni åka till Göteborgs hundarena http://www.goteborgshundarena.se/om-göteborgs-hundarena-2709216

Vill ni ut och gå en långpromenad kan ni ta er till Delsjöområdet man kan ju gå en bit om hunden är valp och inte kan gå så långa promenader än.

https://delsjoomradet.se/om/upptack-delsjon/

Restauranger och fik har du ju redan fått tips om här! :)

Kanske borde haft ett tillägg att vi vill någonstans med lite folk 🙄😁
Lugn och ro, avskilt med avkopplande miljö, ut och gå och helst inte träffa någon 😁
 
Scandic och Nordic Choice har hundrum på sina hotell. men vill man ha det lite avskiljt så har jag hyrt via Air BnB, varit nöjd flera ggr.
Kanske åka till Tiveden och gå kortare turer? Har missat vad du skaffat för hund, men det kan ju vara en ide att ha den i välpryggsäck. Jag hade gärna åkt till nåt annat sevärt, typ Karlsborgs fästning eller nåt sånt där man kan gå runt och se på nåt. Men vet inte riktigt hur det ser ut med öppettider och guidningar såhär års.
 
Scandic och Nordic Choice har hundrum på sina hotell. men vill man ha det lite avskiljt så har jag hyrt via Air BnB, varit nöjd flera ggr.
Kanske åka till Tiveden och gå kortare turer? Har missat vad du skaffat för hund, men det kan ju vara en ide att ha den i välpryggsäck. Jag hade gärna åkt till nåt annat sevärt, typ Karlsborgs fästning eller nåt sånt där man kan gå runt och se på nåt. Men vet inte riktigt hur det ser ut med öppettider och guidningar såhär års.

Jag är kräsen med boende, ska vara fint, ha bra frukost, restaurang som man kan ta med sig maten upp på rummet och äta i sängen 😁

Harry är fyra månader nu, lätt och sportig, går en timme utan vidare.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Vi skulle vilja ha tips och idéer angående en rabatt vi ska anlägga. Det finns just nu en lite brokig blandning av buskar där och de...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: Guldaskig
·
Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
308
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
13 401
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 362

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp