tips på dressyrgjord

bigganl

Trådstartare
Hjälp!
Jag söker en gjord som är anatomiskt, gärna svängd. Har resår eller alternativt att spännena sitter löpande i en ring. Vet att jag sett tips på en gjord med ring, men hittar inte tråden. Vet någon vad det är jag är ute efter? Det ska finnas i en nätbutik, men kan inte minnas vilken.

Sv: tips på dressyrgjord

Jag hittar ingen med ring på Hööks. Har du artikelnummer eller vilken sida i katalogen?

ångrade mig. hittade bara en gjord med ring i hööks, på islandshästsidorna, men den är ingen dressyrgjord (finns bara i 100, 110 ccm)

Senast ändrad:

Hmm,kikade på Hööks,både nätet och katalogen men jag har nog sett den nån annanstans:confused: Får väl återkomma om jag hittar den:idea:

Det finns en dressyrgjord med ringar på hööks, den är på islandssidorna, sid 113 artikel E, och har artikelnummer 71-330308-10 :idea:

Jag uttryckte mig nog väldigt luddigt när jag skapade tråden.
Det jag söker är antingen en dressyrgjord med ring där spännena sitter så att de inte pekar rakt upp utan kan peka åt sidorna. (hoppas det går att förstå)
Hittar jag ingen sån vill jag ha en gjord med resår men med spännen som inte är riktade rakt upp utan åt sidorna, som ett V.
Allra helst ska gjorden vara svängd.
Finns detta?

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 157
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 453
Senast: Thaliaste
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 009
Senast: Gunnar
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII