tips på bra upplägg!

Martina_m

Trådstartare
Tänkte göra en hemsida, men vet inte hur den ska vara uppbyggd.

Har ni något förslag på en hemsida som ni tycker bra och lätt att använda?

Kan ju tillägga att jag tänkte göra en åt ridskolan. (har gjort den nuvarande, men behöver verkligen förnyas)

någon som vill hjälpa mig?

Sv: tips på bra upplägg!

någon som vill hjälpa mig?

Sure, men vet inte riktigt vad du vill ha hjälp med. Det viktigaste är en lättnavigerad meny. Hur många kategorier resp. underkategorier har du? Har du tänkt över kontakt-sida? En karta säger mer än tusen ord.

Ptja, som sagt. Vad vill du ha hjälp med? :)

Sv: tips på bra upplägg!

rrf.nu

Det är sidan som behöver göras om. Den är uppbyggd i FrontPage och jag tänkte trixa och fixa lite och försöka få ihop en med XHTML och Css istället.

Men jag gillar där huvudmenyn finns vågrätt, det är mer sånt jag vill få tips på. Hur tycker ni en lättnavigerad sida ser ut. Hur ska sidan där häsrna vara se ut, en sida med alla hästar, eller ska det vara undersida på alla.

Ja, alla tips man kan få, på vad ni tycker är bra på en hemsida för en ridskola!

Liknande trådar

Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
431
Senast: Rugge
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 954
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Har problem med att verkstaden ofta blir belamrad fort. Mycket hamnar på golvet eller närmaste bänkyta och det är så enerverande...
Svar
6
· Visningar
448
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka