Tips på bäddmadrass.

Sv: Tips på bäddmadrass.

Jag kan absolut rekomendera sultan timan, hade tuvebo innan (den dyrare) och var inte alls nöjd med den. Har en timan nu och sover alldeles underbart bra, lite för bra ;)

Jag har för tillfället Ikeas dyraste, den är okej, men väntar på att få hem ny säng (cumulus, EM). Om man Jämför Ikea och Cumulus så är Ikeas som att ligga på spikar :angel: Men då kostar 180 cm Cumulus 9 papp och 160 cm Ikeas 2200 kr ca.... så Ikeas är kanske värt sina pengar?

Kanske skulle ta och klicka hem den då... finns en "liknande" på Jysk här i Luleå för samma pris, samma tjocklek, tror dock inte det var samma material?

Är Jysk ngt att ha?

9 papp :eek: Hade jag haft mer pengar, så hade det blivit en dyrare, men jag är sämst på att spara så :D

Jag har en Sultan Tuvebo. Lovely :love:
Min bror har också han en tuvebo och han gillar den inte alls.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 743
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 546
Senast: anna_panna
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 109
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar