Tips på att muskla överhalsen?!

Sv: Tips på att muskla överhalsen?!

Okej, tack för svaren! anledningen till att jag vill muskla på hans övermuskel är dels för att han knappt har någon och ser väldigt smal ut över halsen och även för att han kastar mycket med huvudet i övergångar och vissa tillfällen och om han får för mycket underhals så kommer han bli mycket starkare att köra upp huvudet! /Bananen26

om du får till formen, med eller utan halsmuskel så kommer hästen sluta vifta med huvet.

sen är de väldigt snyggt med en fin halsmuskel.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 733
Senast: Roheryn
·
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 530
Senast: Bexzor
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
2 269
Senast: JohannaB
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 000
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp