Tips på appar/program för att planera arbetstid

__sofia__

Trådstartare
Jag behöver bli bättre på att planera min arbetstid, och hade gärna haft någon app eller program som kan hjälpa mig med det och göra det smidigare.

Jag letar efter något med följande funktioner:
  • Jag behöver kunna lägga in möten i ett schema
  • Jag behöver kunna lägga in deadlines i ett schema
  • Jag behöver, flera veckor i förväg, kunna lägga in att jag den dagen eller de timmarna ska fokusera på att jobba med X
  • Jag behöver under varje arbetsdag kunna lägga in hur lång tid jag faktiskt spenderade på de olika uppgifterna
  • Jag behöver kunna ha något sätt att skriva in en lista med saker som behöver göras men som inte är inlagda i schemat, d.v.s. saker som än så länge inte fått någon specifik tid då de ska göras
Har ni några förslag?
 
Jag använder googlekalendrar (hatar skiten) men med en widget från Business calendar i mobilen. Den appen med widget är heeelt fantastisk 😍 Alla dina önskemål finns i den vad jag kan iaf.

Tillägg. Jag har haft den i flera år nu men då när jag skaffade den testade jag igenom ett gäng av de mest populära då. Denna var i särklass enklast, bäst och mest relevant tyckte jag.
 
Jag använder googlekalendrar (hatar skiten) men med en widget från Business calendar i mobilen. Den appen med widget är heeelt fantastisk 😍 Alla dina önskemål finns i den vad jag kan iaf.

Tillägg. Jag har haft den i flera år nu men då när jag skaffade den testade jag igenom ett gäng av de mest populära då. Denna var i särklass enklast, bäst och mest relevant tyckte jag.
Vilken exakt är det? Googlar man Business calendar får man upp ganska mycket ;)
 

Bifogade filer

  • received_238118544151625.webp
    received_238118544151625.webp
    60 KB · Visningar: 20

Liknande trådar

Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
742
Senast: SaraXX
·
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 884
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 727
Senast: Migo
·
Skola & Jobb Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Svar
31
· Visningar
3 435
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp