Tips om hur jag ska ändra foderstaten!!

Sv: Tips om hur jag ska ändra foderstaten!!

Ja? Han får mat. Men kunde inte direkt åka och handla grov 125 igår kl mitt i natten =)

Din häst får uppenbarligen inte tillräckligt med mat, du skrev att du skulle rådgöra med någon foderexpert innan du ökade bl.a höet, jag skrev, öka direkt, ge fritt.

Sv: Tips om hur jag ska ändra foderstaten!!

Din häst får uppenbarligen inte tillräckligt med mat, du skrev att du skulle rådgöra med någon foderexpert innan du ökade bl.a höet, jag skrev, öka direkt, ge fritt.

Näe det har jag inte sagt nånting om. Höet kan jag öka hur mkt jag vill, när som helst. Behöver inte rådgöra med någon om det, däremot om KRAFTFODRET.

Men nu kan vi avsluta denna tråd då jag redan löst "problemet".

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 118
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
2
Svar
20
· Visningar
4 131
Senast: SwedEmB
·
Hästmänniskan Hej! Har en tjej som hyr in sin häst hos mig på lösdrift. Då det var väldigt spartanskt till en början fick hon en hyra på 1000kr/mån...
2
Svar
28
· Visningar
6 154
Hundavel & Ras Jag ska inte skaffa hund. Nej, det ska jag alltså inte. Nix, näpp, nein. Inte alls. Men... Som förberedelse inför den dagen jag känner...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 812
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka