Tips och goda råd..

Sv: Tips och goda råd..

Jag läser en heltids textilutb. ettårig grund på folkhögskola.. å så ska jag försöka läsa upp 1000 poäng den här terminen på komvux så jag kommer in på min högskola... >.< Hade eg. tänkt starta eget i år men med blåa regeringen vette katten om jag vågar..

Kör hårt folk har sagt till mig så länge nu. Ja men de e så mkt jobb att ha eget förtag och ögonen på sig hela tiden. De är lättare och gå till en fabrik och bara vara anställd. Ähh nu j:devil: är jag trött på detta varför kan inte jag om andra kan. Kör hårt satsa man lever bara en gång. Man får ju inte sätta sig själv på pottkanten man måste ju ha en plan med de hela. och du kan ju sy westernkläder passa på innan nån annan starta. Pått bara ge dig inte. :devil:

Kör hårt folk har sagt till mig så länge nu. Ja men de e så mkt jobb att ha eget förtag och ögonen på sig hela tiden. De är lättare och gå till en fabrik och bara vara anställd. Ähh nu j:devil: är jag trött på detta varför kan inte jag om andra kan. Kör hårt satsa man lever bara en gång. Man får ju inte sätta sig själv på pottkanten man måste ju ha en plan med de hela. och du kan ju sy westernkläder passa på innan nån annan starta. Pått bara ge dig inte. :devil:

Du har så rätt... >.< Jag vet.. får se hur landet ligger i sommar bara...:crazy: jag säger som T.B Det vill gärna bli bra!

men en del ska jag väl vara igång till sommaren iaf om inte något helt oförutsett händer :D

Japp nu håller vi på att kolla upp kontakterna u Argentina för att få hem några Criollo ston som är dräktiga och så en hingst. Sen kan man nog hitta andra ridfärdiga utb som jag kan ta hem för försäljning så slipper jag gå till det andra jobbet hela livet. Sen har jag nog en bra fullblodshäst som kan starta på galoppen ibland. Men nu ska jag seröst satsa på dessa criollos. Man lever bara en gång och vi bor perfekt. Ingen ska stoppa mig nu! Men men måste ju vara serös så det håller i längden så det krävs mkt pengar och tid. Håll tummarna
Jag håller tummarna för de lilla stoet. :idea: :bump: ;)

Åter igen Tack! :bow: :love:

Fy vilka äckliga människor det finns! :mad: :cry: :mad:

Säg till när du vet om hon lever eller ej. Är hon i transporterbart skick så startas insamlingen till "Operation rädda Blondie" på momangen!

Kan vi inte binda ihop benen på dom och piska dom lite utan vatten och mat en vecka. Fy :devil: vilka ja jag vill inte kalla dom människor för de är dom inte värda.:devil:

det har du iofs rätt i!
As, äckliga sketna gubbjävlar!! Det passar bättre!
Det räcker inte! Usch! Det finns ju inga straff för djurpågeri alls. Speciellt inte söderut! De ser ju bara en klump med pengar som vandrar runt och äter pengar. Pengar, pengar, pengar. jag blir tokig!!!
Det måste ju gå att finansiera på något sätt... Med bra promotion!
Kan man inte leta sponsring? typ till dieseln, eller bildäcken, hästfodret, ja va fan som helst! det här ska kollas upp...
hjälp till nu allihop! :bump:

Jag sitter här och är alldeles tårögd.. vilka undebara människor ni är! :love:

Åter igen, jag kan inte säga det nog.. tack för att ni finns! Jag trodde inte det fanns sådana människor som ni, ni måste ju ha hjärtan stora som hav allihopa!

fortfarande inte ett ljud.. jag ska strax bege mig ner till min tant i stallet och klappa om henne, sen ska klockan vara sex och jag ska ringa..

det har du iofs rätt i!
As, äckliga sketna gubbjävlar!! Det passar bättre!
Det räcker inte! Usch! Det finns ju inga straff för djurpågeri alls. Speciellt inte söderut! De ser ju bara en klump med pengar som vandrar runt och äter pengar. Pengar, pengar, pengar. jag blir tokig!!!
Det måste ju gå att finansiera på något sätt... Med bra promotion!
Kan man inte leta sponsring? typ till dieseln, eller bildäcken, hästfodret, ja va fan som helst! det här ska kollas upp...
hjälp till nu allihop! :bump:

Precis vad jag skrev i ett PM till superwoman tidigare. Finns säkert företag som e villiga att få lite uppmärksamhet för att ja gjort goda gärningar! Superwoman tävlar väll dessutom och är lite om sig och kringsig och kan kanske gå med på att ha något företags logga på ryggen. Om inte annat kan jag tänka mig att göra det.
Tycker det är ett alternativ vi (oj oj nu tog man för sig och gjorde helt plötligt ALLA väldigt delaktiga) ska se över innan superwoman säljer sin lägenhet! Eftersom det inte handlar om hundra miljoner så ska pengarna gå att spara ihop!
Jag har inte så mycket att göra på jobbet så jag kan sätta mig och ringa runt till lite företag om det skulle bli aktuellt.
Nu håller vi tummarna att blondie fortfarande lever och mår tillräckligt bra för att komma till sverige!

/ Engagerad Helen.

Nu jäklar! Jag tror vi har bestämt oss! Buke telefonerna ska gå varma från och med att positivt besked ges!
Nu hoppas jag och håller tummarna för fullt tills du ger ljud ifrån dig om henne :bump: :bump: :bump:

Ja oj vad bra det ska bli!
Jag e så nyfiken av mig att jag dör.

Jag vill också ha en häst därifrån. En snäll o trevlig utbildad valack. Det vill jag ha :angel:

Ja oj vad bra det ska bli!
Jag e så nyfiken av mig att jag dör.

Jag vill också ha en häst därifrån. En snäll o trevlig utbildad valack. Det vill jag ha :angel:

Jag vet en :D Sado kallas han, spinner, stoppar, byter klockrent men är lat som en gris :rofl: å så har vi Grullo, han ser ut som en åsna, är matglad som en shettis men kan om han vill och är kalassnäll.. deras stora räddning här i livet var att de var "För fula för att vara hingst" och chefen är för häftig för att tävla valack... :cool: Vi stoppar dom två herrarna i bagaget, och fölen tar vi i baksätet... ;)

Naej, fanken.. stallet var det. Usch,så svårt att slita mig från datorn - "Pappsen" kanske mailar när jag inte e hemma... >.<

åh! jag vill också ha! ska kanske inte genomföra mitt planerade arab köp trots allt :devil:
det var ju en quarter jag egentligen ville ha...
Pallra dig ner till stallet nu och gosa lite med pållan! Mailet försvinner ju inte om det skulle komma innan du e tebax ;)
Klockan sex smäller det :bump:

om jag så kunde om jag så kunde så hade jag faktiskt kollat om jag inte kunde ta hem åsnan. men jag kan verkligen inte, jag har tyvärr varken tid eller pengar med en häst till. *svär massa fula ord*

haha :rofl:
njae... jag har ju lyckats fästa mig rätt bra... men sado lät inte helt fel. Gillar latmaskar :d

jag gillar inte latmaskar :angel: och jag har en halving. ibland e han ÜBERpigg och ibland jääätte seg.
jag tror jag skulle behöva en lagom.
men buuhuu jag har inte råd

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka