Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma härTuggummi kan funka ibland.
Jag är extremt åksjuk och blir i princip åksjuk även vid kortare sträckor i vanlig personbil, därav att jag nästan alltid kör om jag inte kan sitta fram. Det här med buss har jag för länge sen helt lagt ner. Det är inte värt bakfyllekänslan i timmar efteråt.
Oj nej om jag blundar blir det ännu värre! Ingefära har jag hört ska hjälpa mot illamåendet.Att tugga på en bit ingefära kan hjälpa. Blunda, men det är kanske mer damage control.
Nu när du säger det tror jag att jag testat det förr. Vill minnas att det fungerade. Får kolla upp det igenKom på att det kanske kan vara värt att testa sånna där åksjukearmband (Seaband)?
Åksjuketabletter finns på apoteket
Om avsikten är att bara ta sig till och från jobbet och dessutom varje dag, så är det nog ingen jättebra idé. Man blir generellt rätt trött av dem och kan även få andra biverkningar som även kan påverka arbetsförmågan, beroende på vad man jobbar med.Jag brukar använda Calma åksjuketuggummin
Åksjuketabletternas effekt sitter i upp till 12 timmar.Ska köpa någon form av åksjukemedicin imorgon. Fast det känns ju lite sådär att behöva ta det två gånger om dagen..
Kom på att det kanske kan vara värt att testa sånna där åksjukearmband (Seaband)?
Raderat.Oj nej om jag blundar blir det ännu värre! Ingefära har jag hört ska hjälpa mot illamåendet.
Ska köpa någon form av åksjukemedicin imorgon. Fast det känns ju lite sådär att behöva ta det två gånger om dagen..