doglover
Trådstartare
Loke fyller 3 år nästa månad. Det känns som en milstolpe, en "stor" grej för mig att han fyller hela 3 år!
Men jag har totalt hjärnsläpp.
Jag vet vad han ska få i present, men jag vet inte alls vad jag ska göra för honom! Då menar jag typ kalas eller så.
Jag känner inga personer med barn eller sådär och bjuda hem barnen från dagis känns lite tidigt med tanke på att han blir bara 3 år + att min lägenhet är på 65 kvm. Det blir ju väldigt trångt.
Jag tänkte anordna kalas på Lek & Buslandet när han blir lite, lite äldre.
Jag känner som sagt inga med barn och de enda barnen han leker med när jag har honom, är de barn han träffar ute och på dagis.
Är det för uffigt att bara bjuda hem släkten?
Jag har liksom enbart köksbord å stolar och en tresitssoffa som man kan sitta i....
Der känns så bläää att behöva låta gästerna sitta på köksstolar i vardagsrummet om ni förstå hur jag menar... Jag tror absolut inte att de tar illa upp eller så.. Men ändå...
Vi kanske kan åka till Liseberg hela bunten? En lördag eller söndag?
Loke fyller år den 16e september.
Fram med idéer, för här står det still!
Men jag har totalt hjärnsläpp.
Jag vet vad han ska få i present, men jag vet inte alls vad jag ska göra för honom! Då menar jag typ kalas eller så.
Jag känner inga personer med barn eller sådär och bjuda hem barnen från dagis känns lite tidigt med tanke på att han blir bara 3 år + att min lägenhet är på 65 kvm. Det blir ju väldigt trångt.
Jag tänkte anordna kalas på Lek & Buslandet när han blir lite, lite äldre.
Jag känner som sagt inga med barn och de enda barnen han leker med när jag har honom, är de barn han träffar ute och på dagis.
Är det för uffigt att bara bjuda hem släkten?
Jag har liksom enbart köksbord å stolar och en tresitssoffa som man kan sitta i....
Der känns så bläää att behöva låta gästerna sitta på köksstolar i vardagsrummet om ni förstå hur jag menar... Jag tror absolut inte att de tar illa upp eller så.. Men ändå...
Vi kanske kan åka till Liseberg hela bunten? En lördag eller söndag?
Loke fyller år den 16e september.
Fram med idéer, för här står det still!