Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Städhjälp. Värt varenda krona att aldrig behöva tänka på städningen, och ändå alltid ha ett rent hem. Särskilt i stressiga perioder är det skönt att hemmet ändå inte förfaller.Vardagen har börjat eller kommer snart att börja för många av oss. Vet att det är många med mig som kämpar med ork och tid på vardagar, för att hinna och orka med tex jobb, djur, barn. Vad är era bästa tips för att förenkla vardagen?
Har du något vinnande recept? Jag har testat med havregryn/mjölk 50/50 men tycker det blir konstig konsistens!Förbereda lagom mycket. Tex så äter jag overnight oats till frukost på jobbet varje dag. Då blandra jag de torra ingredienserna innan så behöver jag bara välja smaksättning av torkad frukt och blanda med mjölk kvällen innan. Tidigare hade jag allt i olika burkar, det här är mycket enklare men kräver ingen enorm insats i förberedelse.
Tänka ut vad man ska äta i minst en vecka i förväg så att aldrig frågan ”vad ska vi äta ikväll uppstår”? Eller rättare sagt, om den uppstår så har man 3-5 alternativ ”in the works”.Vardagen har börjat eller kommer snart att börja för många av oss. Vet att det är många med mig som kämpar med ork och tid på vardagar, för att hinna och orka med tex jobb, djur, barn. Vad är era bästa tips för att förenkla vardagen?