Tips för att lindra hosta

Mirre

Trådstartare
4 åringen är superförkyld med en fruktansvärd hosta. Hon tycker såklart att det är jättejobbigt och blir ledsen vilket gör att hon hostar ännu mer :( Hon var inte så varm nu på morgonen men väldigt hängig ändå såklart. Vad brukar ni göra för att lindra och underlätta för hostiga barn?

Te med mycket honung är mitt bästa tips, sedan sådant som högläge i sängen, svalt i rummet och dricka mycket vatten. :)

Förutom ovan, som är bra tips, be om recept på Mollipect. Brukar inte vara några problem även utan besök.

Liknande trådar

Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 495
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 746
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
9 129
Senast: Jahopp
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 382

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka