Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket sätt? Är det om man rider med spöet uppvinklat?Det är ett sätt att använda spöt och det är inte tillåtet.
fast det står ju uttryclkigen att man får tippa max 2 ggr under pågående ritt?Det är ett sätt att använda spöt och det är inte tillåtet.
Rider du på Roo Gård?fast det står ju uttryclkigen att man får tippa max 2 ggr under pågående ritt?
Oj, jag blandade ihop det med vinklat spö. Märks att jag inte tävlat hoppning på massa år.fast det står ju uttryclkigen att man får tippa max 2 ggr under pågående ritt?
edit: mom 391.3.3 "kan tillåtas" men innebär i praktiken oftast (vad jag märkt) att det är tillåtet 2 ggr.
Att "tippa" är att lägga spöt på bogen eller bakom sadeln vid avsprång på hinder och det är bara tillåtet att göra två gånger under pågående ritt. TR III, moment 391, 3.3, sid 95.Hej!
Jag går på en gröntkort kurs och vi har fått läxa till att svara på 52 frågor och jag sitter fast på en.
"vad är tippning och är det tillåtet? " Men jag har letat runt över hela google men jag hittar inget bra svar. Hjälp mig!