Vet inte om jag får skriva ut det i tråden men jag skickar ett pmVad heter ditt instakonto? Vill gärna följa
Edit: nej, det gick inte att starta en konversation med dig kan du skicka ett pm till mig @Gimlan ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte om jag får skriva ut det i tråden men jag skickar ett pmVad heter ditt instakonto? Vill gärna följa
Behöver du input? Jag har fler ideer än jag hinner med för tillfälletJag har ju helt legat av mig med mitt pyssel så kapa på du @Zinfernia
Tänkte komma igång med lite pärlor igen, men hittar inte riktigt nån bra idé.
Vad roligt! Du gör ju jättefina och unika smycken så är inte alls förvånad över att folk vill följa.Något som är helt sjukt är att jag plötsligt har över 200 följare på instagram trots att jag inte ens har över 30 bilder på kontot Några är mina kompisar men typ 95% är helt okända, människor jag aldrig pratat med men som ändå valt att följa mig av oklar anledning.
Tack så hemskt mycket Jag är lite överväldigad av reaktionerna. La upp några bilder i en Facebookgrupp igår kväll. När jag vaknade imorse hade jag över hundra kommentarer och oändligt många likesVad roligt! Du gör ju jättefina och unika smycken så är inte alls förvånad över att folk vill följa.
Inte ett dugg konstigt Jag kommer snart sitta och tipsa typ allt och alla om kontot ocksåNågot som är helt sjukt är att jag plötsligt har över 200 följare på instagram trots att jag inte ens har över 30 bilder på kontot Några är mina kompisar men typ 95% är helt okända, människor jag aldrig pratat med men som ändå valt att följa mig av oklar anledning.
Det får du så gärna göra! Jag ska posta halsbandet till dig under veckan, var bara så upptagen idag av att sy klart jadehalsbandet att jag helt glömde bort migInte ett dugg konstigt Jag kommer snart sitta och tipsa typ allt och alla om kontot också
Ingen brådska alls! Jag kommer bli överlycklig oavsett när det kommerDet får du så gärna göra! Jag ska posta halsbandet till dig under veckan, var bara så upptagen idag av att sy klart jadehalsbandet att jag helt glömde bort mig
Har du säckkärra när du hämtar ut det eller få du gå i omgångarHoppas att min megaorder hinner komma under veckan. Jag såg precis att butiken har uppdaterat vikten på försändelsen, från 24 kilo till 34 (!).
Eh, det blev lite mer än vad jag hade tänkt mig, ett ständigt återkommande problem när jag handlar
Min mamma är förresten alldeles för snäll. Jag berättade att jag var mer eller mindre tvungen att göra en enorm beställning då jag hela tiden stöter på bekymmer när jag försöker färgkombinera nya idéer. Jag har massor av seeds hemma men det mesta är i olika storlekar och av två olika märken som till viss del är svåra att blanda.
Den här beställningen innehåller tre olika storlekar på seeds men av samma märke från världens främsta tillverkare av små glaspärlor. Sammanlagt är det över 1200 påsar med alla färger man bara kan tänka sig så att jag får en komplett uppsättning. Jag har redan gett upp försöken att beställa vissa nyanser efter vad jag tror kan passa, det blir aldrig som man tänkt sig utan det kommer att vara så mycket lättare att kunna matcha direkt på plats för att hitta något som funkar.
Jag berättade för min mamma att jag kallt räknar med att ordern går på ca 30 000:- och att jag kommer att få betala ytterligare runt 10 glada laxar i tullavgift och moms. Mamma erbjöd sig genast att bidra. Jag avböjde och sa att jag har egna pengar, att hon inte behöver betala för min hobby.
När jag sen kom hem fick jag ett meddelande om att hon har fört över 10 000:- (!) med motiveringen: "Mamma har så mycket pengar!"
Förra veckan fick min bror en stor summa pengar så jag antar att det egentligen bara är rättvist och jag vet att hon tycker att det är roligt att ge oss men ändå
Hyr en lastbil med kran som lyfter in det på balkongenHar du säckkärra när du hämtar ut det eller få du gå i omgångar