Tillstånd för häst i stan?

Sv: Tillstånd för häst i stan?

En fråga: Vad gäller vid "gödsling" i stan. Måste man ta det med sig i en påse om det skulle ske? :D och får man då slänga påsen i hundbajslatriner?

En fråga: Vad gäller vid "gödsling" i stan. Måste man ta det med sig i en påse om det skulle ske? :D och får man då slänga påsen i hundbajslatriner?

hehe ja alla hästägare fyllet lätt dom hundbajslatrineer som finns ;) kanske man borde införa en speciel för häst? :angel:

Vi hade slagit vad, om jag och shiren skulle komma under maxhöjden för att få beträda drive in :rofl: Jag duckade rejält för att komma under :rofl:
Turen fram och tebax, var så kanonrolig, och visiten på Mc Donalds blev pricken över i.

Såg att du ridit inne i storstaden på någon marknad i somras, (om jag inte misstagit mig) Vilken klippa till häst du verkar ha:)

titta, där är ju McRiden i egen hög person;)

Jodå, min lilla märr är en riktig klippa, tyvärr lite för het på gröten och glad i fart för att fungera i tornerspel, vilket är en av mina drömmar... Attans att hon är för gammal för att bli ponnygaloppör;)

Annars gör hon sig bra som klappoffer på marknader också*skrattar*

Artikel om mig o märren i stan

kullersten.JPG

Jag och tanten inne i Wadköping, Örebro.

/migo

"McRiden i egen hög person ":rofl:
Hög och hög? Vanligtvis är jag kortast i gänget, men på Gidde blir jag ju högst;):rofl:

Fin bild när ni rider genom Wadköping och rolig artikel, #viste jag läst om dina strapatser:)#
Åh, Tornespel, de vill jag med göra:bump:

Ett helt eget tornerlag med bara oskodda kusar kanske*skrattar*. Jag känner folk så vi skulle nog bli... 10-15 stycken iaf...problemet kommer in när geografin gör sig påmind:(

På den hästen är du tveklöst en hög person;)

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
746
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 213
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 428
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka