Tillstånd för häst i stan?

Sv: Tillstånd för häst i stan?

En fråga: Vad gäller vid "gödsling" i stan. Måste man ta det med sig i en påse om det skulle ske? :D och får man då slänga påsen i hundbajslatriner?

En fråga: Vad gäller vid "gödsling" i stan. Måste man ta det med sig i en påse om det skulle ske? :D och får man då slänga påsen i hundbajslatriner?

hehe ja alla hästägare fyllet lätt dom hundbajslatrineer som finns ;) kanske man borde införa en speciel för häst? :angel:

Vi hade slagit vad, om jag och shiren skulle komma under maxhöjden för att få beträda drive in :rofl: Jag duckade rejält för att komma under :rofl:
Turen fram och tebax, var så kanonrolig, och visiten på Mc Donalds blev pricken över i.

Såg att du ridit inne i storstaden på någon marknad i somras, (om jag inte misstagit mig) Vilken klippa till häst du verkar ha:)

titta, där är ju McRiden i egen hög person;)

Jodå, min lilla märr är en riktig klippa, tyvärr lite för het på gröten och glad i fart för att fungera i tornerspel, vilket är en av mina drömmar... Attans att hon är för gammal för att bli ponnygaloppör;)

Annars gör hon sig bra som klappoffer på marknader också*skrattar*

Artikel om mig o märren i stan

kullersten.JPG

Jag och tanten inne i Wadköping, Örebro.

/migo

"McRiden i egen hög person ":rofl:
Hög och hög? Vanligtvis är jag kortast i gänget, men på Gidde blir jag ju högst;):rofl:

Fin bild när ni rider genom Wadköping och rolig artikel, #viste jag läst om dina strapatser:)#
Åh, Tornespel, de vill jag med göra:bump:

Ett helt eget tornerlag med bara oskodda kusar kanske*skrattar*. Jag känner folk så vi skulle nog bli... 10-15 stycken iaf...problemet kommer in när geografin gör sig påmind:(

På den hästen är du tveklöst en hög person;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 542
Senast: mars
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 405
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 050
Senast: Lavinia
·
Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan...
2
Svar
37
· Visningar
2 245
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV