Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
vilka tillskott har ni prövat för att få bättre man och svans på era hästar? funkade det? tacksam för tips! har lät linfröolja kan vara bra men jag undrar lite om det inte ändrar saker i foderstaten+ om man alltså redan har en god foderstat till hästen kan man då lägga till det utan att den får för mycket av nåt? tack för hjälp!
Har under de senaste 6 månaderna testat kiselgur till vår nästan svanslösa ponny. Hon har dessutom taskig man, pannlugg samt hovar.
Resultatet är inte så jätteimponerande....Men visst ser folk runtomkring henne att svansen vuxit hela 2 cm och jag är överlycklig för varje cm Manen och pannluggen är också liiite bättre. På hovarna ser jag ingen förändring alls men så tar det ju lite tid för hovar att växa ut....
Sen om det är kiselgurens förtjänst dessa ynka cm eller om det är en bättre samansatt foderstat överhuvudtaget lär jag ju aldrig veta.
Foder & Strö
Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra.
Vi har en lite låg kvot (5) och...
Hundavel & Ras
Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök.
Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...