Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej!!
Vill ha hjälp med att få veta vilka tillskott som är bra för hästens leder?? Har ni några tips om någon billig variant?? brukar ju vara rätt dyra har jag för mig..
Måste bara fråga er som använder Gurkmeja till era hästar.Mina hästar luktar väldigt skumt när de fått Gurkmeja,nästan som kattkiss,har någon av er märkt detta?Gick länge och nosade i stallet och tittade snett på katterna......tills jag märkte vart lukten kom ifrån.
Har testat vetegroddsolja och resultatet blev bättre än jag hoppats på.
Det är bra!!
Gurkmeja används ju också för att rena kroppen från slaggprodukter, och när dessa slaggprodukter lämnar kroppen så kan de börjar lukta just kattpiss! Så du vet du att det iaf har effekt.
Min häst började inte lukta kattpiss när jag gav honom den reningskuren så jag blev nästan besviken när jag inte kände någon lukt, men intressant att höra att det faktiskt är så att hästen kan börja lukta illa när effekten sätter in.
Litovet! Googla det så hittar du!
Nej men vad säger du,vad intressant!!!!Tack för den informationen.
Kanske ger dem en omgång igen när de börjat gå ute på nätterna och kan vara utan täcken så luktar dem nog mindre.