Tillskott för leder!!!

Sv: Tillskott för leder!!!

Enl. beskrivningar som finns att läsa verkar det vara bra mot det mesta. Själv ville jag ha nåt mot lindrigare muskel -och ledproblem och behövde något som var en REN produkt då han inte tål mycket.

Egenskaperna är bl. a att lindra ledstelhet, muskelspändhet, höjer immunförsvaret, lindrar exem, ger bättre glans i päls m.m.

Det jag har märkt på min så här långt är att han är inte lika stel i lederna och musklerna, efter en veckas intag så fräste han ur sig en hel del äckligt snor som sedan bara försvann.
Han kan inte äta andra E vitamin och selenprodukter pga för mycket tillsatser, än så länge så fixar hans mage detta.

Liknande trådar

Hästvård Jag har aldrig riktigt trott på olika tillskott för en bättre prestation, utan har mer varit en sådan som förespråkat ett bra grovfoder...
Svar
8
· Visningar
483
Senast: Sirap
·
Foder & Strö Hej! Vi har precis tagit hö och det är första året vi gör så. Har lite svårt att veta vad mina två varmblodshästar ska ha för extra...
Svar
4
· Visningar
331
Senast: Raderad medlem 148240
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
665
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon...
2
Svar
21
· Visningar
1 947
Senast: Efwa
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att hitta sin fysiska hobby
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur