Tillfällig bockmaskin?

break_a_leg

Trådstartare
Jag kom att tänka på en ridskoleponny som jag träffat på, den hade från början ett framåt temperament, men började sedan att bocka av barnen till höger och vänster. Vad jag vet så fungerar ponnyn bättre nu igen, men jag vet inte vad som gjorts åt den, vi är numera mer tillfälliga besökare på ridskolan än tidigare.

Kan det vara så att bockningarna var en tillfällig "grej" eller är det alltid en reaktion på något? (Exempelvis att något är fysiskt fel)

Sv: Tillfällig bockmaskin?

den kan ju ha ont eller så är det bara en olata hästen har lärt sig, för om det inte sitter en ryttare på ryggen slipper man jobba...:crazy:

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 166
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 411
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 818
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 863
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar