till dem bästa

L

Lindis

Kanske hamna lite fel vet inte annars vart jag skulle lägga den.
Alltså jag är så himmla tacksam ponnyn har varit allvarligt sjuk och jag har nog väldens bästa veterinärer som rädd livet på min bebis :bump: Nu när allt börjat lugna sig hade jag gärna velat ge dem underbara veterinärerna något är ju deras jobb men är så otroligt tacksam. Vad hade ni hittat på?:bump:

Sv: till dem bästa

Är det klinik el distriktare? Är det klinik kan du ju åka dit med en blomma el något gott till kaffet. Är det distriktare som kanske inte är stationerade någon annanstans än hemma ( min vet har det så) så kan du ju alltid skicka dagens ros till din lokala tidning, det brukar vara uppskattat! :banana:

är vad skall man säga veterinär med eget företag med två anställa till:D som både kommer ut sen kan man komma till deras lilla klinik:)

jag har 2 sådana underbara vet. (en klinikvet.till hästarna och en privatpraktiserande till katterna, dom kan jag alltid nå ) :D som dessutom alltid ställt upp vid akuta problem oavsett dag och tid :love:

jag brukar baka en tårta och/eller lite bullar som jag åker förbi med ibland. tar ofta med något gott till kaffet när det är "bokade" besök med :) och ger en chokladask i julklapp. det är uppskattat ;)

Då tycker jag att du ska åka dit med en liten blomma och nåt gott till kaffet. Det räcker gott och väl :) Jag är likadan som du hehe, vill gärna ge något och sådär ( även fast man har betalat hur mycket som helst) Men det är ju ändå en liten fin gest att man är glad och lycklig över det jobb dom gjort! För dom är verkligen guld värda! Har op min hund åtta ggr för diverse saker, och jag är lika tacksam varenda gång som jag ska hämta henne och allt har gått bra! hon är snart tolv år och är en stor hund. Så visst är dom oumbärliga veterinärerna! Har haft hyfsad tur med hästarna.. fast ska in och fångröntga den lilla imorgon och se om det finns något hopp! Så det kanske blir en blomma till dom med i slutänden :bump: Har faktiskt gett en present till min hovis med för att han är såå snäll och ställer upp jämt!
Ja det blev en lång historia hehe!

ja man vill ju ge dem något rädda min pålle åkte ut mitt inatten för att kolla honom helt underbara:D funderar på massage och kanske något annat?

ja utan dem had ehan ju inte levt så något måste jag ju göra :D
Lycka till med din pålle imorgon

jag är övertygad om att en tårta eller lite bullar till kaffet skulle räcka långt ;) sådant är dom flesta inte bortskämda med ;) "vår" vet. blir lika rörd varje gång vi tar med /åker förbi med något gott :)

hoppas det går bra med din "lilla" i morgon, håller tummarna för er ;) vår hovis får alltid fika när han kommer, han tom. planerar för att hinna det :angel: givetvis en chockladask i julklapp med ;) även vår silageleverantör får julklapps chocklad :angel:

gäller ju att sköta om sina "guldklimpar :D

ja får väl göra något sådant men känns så lite mot vad det gjort till mig :S men det kanske är som du säger:D

Jag svarar er båda :) ja jag hoppas att det går bra, men tror inte prognosen är så god dessvärre. Men hoppet är det sista som överger en sägs det ju!! Så jag lever på hoppet tills imorrn.
ja man ska absolut serva sina "guldklimpar lite extra" min hovis får oxå kaffe och nåt gott till när han kommer hehe. Men som sagt det är dom värda, och så finns det lite tid att prata om sånt man vill fråga i lugn och ro. Så vi fortsätter att smörja lite extra :banana:

Liknande trådar

Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
15 705
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 977
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
409
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat

Tillbaka