Tigerbalsam på häst

Sv: Tigerbalsam på häst

jag vet inte, men jag hade inte gjort det. finns många andra liniment som är gjorda för hästar och som fungerar..

men de ska bli intressant att höra vad andra har att säga =)

var hade du tänkt att använda de?

Jag har två gamla tanter i stallet som e lite stela i rygg och ben och mitt hästliniment e slut, då slog mej tanken att jag kunde använda sambons tigerbalsam i en nödsituation, kanske.......

jaha okej,

jag vet faktiskt inte, men vi intväntar svar från någon som är klokare än jag! =)

Visst kan man, fast jag skulle inte vilja, lite för kletiga. Så akut lär det nog aldrig bli att jag skulle det. Men såvida inte hästen är allergisk mot ngn av ingredienserna är det en värmande salva/produkt som 'alla andra'

Liknande trådar

Hästvård Inspirerad av bukes tråd kring Atletix-dupe hade det varit kul med en tråd för hemmagjorda hästvårdsprodukter. Och jag kunde inte hitta...
2
Svar
37
· Visningar
2 400
Senast: EZMK
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 128
Senast: Kilauea
·
Hästvård Olyckan är ett faktum. Pållen ska stå på box med gipsbandage i minst 8.veckor. Era bästa tips för att göra det drägligt för både häst...
2
Svar
31
· Visningar
1 621
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna