pigleton

Trådstartare
Har ett gäng tif-filer på en diskett som jag inte kommer åt.

Har försökt öppna dem i Photoshop men får bara svaret: could not open file because it uses unsupported color space

Går det att fixa?
:confused:

Du kan ju testa att öppna dom i något annat program, t ex IrfanView (som öppnar en väldigt massa bildformat) eller ACDSee. Där kan man sedan spara om dom i JPG eller något annat format.
Det kan ju i värsta scenariot vara fel på disketten, men prova något annat program innan du kastar disketten!
Hälsar Lianda :)

lyckades få upp dem när jag valde hur de skulle öppnas
gick in på photoshop och open as, valde jpeg och vips så kom de upp. Vet inte om det blev sämre upplösning eller nåt men det gick att få till mina dopinbjudningar iaf :)

Liknande trådar

Relationer Har börjat på ett nytt jobb/projekt tillsammans med några människor jag känt sen innan men aldrig samarbetat med tidigare. Detta har...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
9 518
Senast: Voeux
·
Hundträning Min unghund har mani på att äta precis allt han hittar och igår fick jag prata med en veterinär för att han bajsade ut en bit plast han...
2
Svar
32
· Visningar
7 717
Senast: Lillefrun
·
Skola & Jobb Idag insåg jag att det här inte är hållbart längre. Jag gillar mitt jobb, mina kollegor och är duktig på det jag gör. Tyvärr finns det...
Svar
15
· Visningar
2 048
Senast: _Taggis_
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 193
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar