Tidningen Distansryttaren nummer 4 2008

P

perscar

Jag saknar nummer 4/2008 av Distansryttaren. I och för sig kom nummer 3 i December men jag har ju betalt för fyra nummer så jag vill verkligen ha alla fyra.

Trots att jag har prenumererat på tidningen i så många år så vet jag inte om jag har lust att fortsätta om jag inte får de nummer jag betalar för.

Visst är det fint med färgbilder m m men det väger inte upp priset om man inte får det man betalar för. Tyvärr:(

Sv: Tidningen Distansryttaren nummer 4 2008

Oj jag har inte fått nummer tre än? Trodde den var försenad.

Förra året (08) fick vi nummer fyra i januari , kanske samma i år ?

Hej alla!
Nr 4 väntas tillbaka från tryckeriet ca 29 jan och är sedan ute några dagar senare.
Limona, jag ligger just nu på sjukhus i Frankrike och väntar på hemtransport och operation så jag kan inte kolla din prenummerationsstatus just nu. Jag kollar så fort jag sitter vid egen dator igen. (korsband och ledband av i knä - bådar inte gott för vårens tävlingar...)

Men nej!
Har du åkt skidor?!

Krya på dig!!!

Jag kommer och rider hästar åt dig om det behövs :)

/Magdalena

Oj :(
Hoppas du läker bra och är tillbaka i sadeln snart! (och kommer hem ok!)

Men nej!
Har du åkt skidor?!

Krya på dig!!!

Jag kommer och rider hästar åt dig om det behövs :)

/Magdalena

Jovisst har jag åkt skidor - hela 5ggr fick jag åka första dagen innan skidorna inte samarbetade med mig mer. :angel:

Visst behövs det ridas hästar - du är sååååå välkommen! Herman kommer hem från Polen nu inom någon/några veckor och Milia och Pamorina och Bouquet och... Aaaargh - jag vet inte vad läkarvetenskapen säger om att rida med nyopererade korsband och ledband... Vet dock vad Patrik säger:
1) gamla kärringar ska inte åka skidor
2) jag får inte rida förrän allt är läkt och då bara "gamla ök"
Vet inte vad jag själv tycker än - men troligtvis inte likadant... :devil:

Men snälla Monica! Stackars dig! Det vet du väl att vi inte kan ägna oss åt sådana farliga sporter som skidor, fotboll och innebandy! Jag tycker jättesynd om dig! Se till att leta upp en duktig sjukgymnast så ska du se att du är på banan snart igen! kram på dig! /pia S

Hej Monica,

ja det är därför jag slutade med utförsåkning för 18 år sedan. Alldeles för riskabelt.

Krya på dig Monica! Men ta det lugnt med knäet så att det inte blir värre sen. Ett brutet ben läker snabbare än skadade kors- och ledband. Jag föredrar brutna ben om jag blir tvungen att välja :banana::banana:

:cool:

Tack för beskedet om tidningen. Jag längtar redan efter att höra dunsen i brevlådan.

ah, benskador, helt underbara? Jag borde veta.

Men du, diklofenak gör susen, (visst finns det biverkningar som att det läker långsammare) man kan tävla ändå. Men taskigt att du fick det i knät, de använder man så mkt, men om du bara sitter ner och knaprar piller kan du nog allt rida ska du se... ?
:angel:

Håller helt med förgående talare! Knaprade mängder av diklofenak när jag hade diskbråck i ryggen, red glatt varenda dag helt bortdomnad på det. Funkar kanon!

Håller helt med förgående talare! Knaprade mängder av diklofenak när jag hade diskbråck i ryggen, red glatt varenda dag helt bortdomnad på det. Funkar kanon!

Men det låter ju kanon! :D

Bara att sno av Patrik då - han får dem i mass för att ta hand om utslitna axlar... :devil:

Ska till svensk läkare på onsdag och sedan operation på det.

En bra sak är att man får snygga armar av allt kryckande... En dålig sak är att man inte kan köra skottkärra med kryckor hoppandes på ett ben...

Ja, jag tror jag ska anamma UAE-ryttarnas ridstil - sitt ner, luta dig tillbaka och häng med! (..och om någon har en lyftkran som bara står och skräpar lånar jag gärna den för upp- och nerlyft från hästryggen. (..och golvet - helsike vad det är svårt att komma upp när man trillat hemma!)

Jag har truckkort för motviktstruck. Så vi fixar uppsittningen galant!
Måste bara sno en truck först.
// Linda

Hej! tänkte kolla när nr 4 2008 kommer? den skulle väl tryckas 29 januari. eller är det så att min prenumeration gått ut?

Den gick ut med B-post i torsdags, så den finns i lådan i början av veckan.

Hejsan!

Jag försökte PM dig privat. Jag har fortfarande inte fått min tidning och saknar den. Är det något problem? Kan du PMá mig pivat?

Tack!

Myy

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 830
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 567
  • Artikel Artikel
Dagbok "k) ser med oro att personer med funktionsnedsättning, trots dessa olika instrument och åtaganden, fortsätter att möta hinder för sitt...
Svar
0
· Visningar
385
Senast: IngelaH
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 358
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30