Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har jag läst väldigt slarvigt? Vilken artikel tänker du på?
Fick min tidning idag, men det var ingen rolig artikel alls. Är lite kluven kring om jag skall fortsätta prenumerera eller inte, nu när jag ändå inte räknas som distansryttare.
Men hallå - är inte du en distansryttare? Vad är jag då?
Till saken: nu är inte tidningen min längre men jag vill påminna alla om att en tidning som denna blir inte något om inte "alla" bjuder till.
Vanliga, kommersiella tidningar (eller vad man nu ska kalla sådana som går i vinst) har journalister, fotografer och annat folk som kan skickas ut på uppdrag och som dessutom får betalt för att utföra dessa uppdrag och därmed inte gärna kommer samma dag som deadline och säger att "näh, jag hade inte tid att skriva det jag lovade så det blev inget"...
Därmed, vi bör alla dela med oss av våra upplevelser i distanssammanhang:
- Något tips som man kan dela med sig av?
- Upplevt något roligt tillsammans med distanshästen?
- Hört något intressant rörande distans som kan delas med andra?
- Provat utrustning och gillat eller inte gillat den?
- Har egna frågor som kan ställas till Distansryttaren som kan rota rätt på något svar?
Skicka det till Monika i så fall. Tänk inte "Vem vill läsa det som lilla jag har att komma med".
Under min tid som redaktör så drog jag nog i alla trådar jag kunde hitta. Kan tänka mig att en del stackare gick omvägar när de såg mig för annars åkte de på något skrivuppdrag. Men alla är inte som jag och jobbar kanske på annat sätt. Jag tror dock att det är övermäktigt för en enda människa att göra allt runt denna tidning så vill vi ha den kvar så får vi börja skriva och dela med oss.
Rent utseendemässigt har ju tidningen aldrig varit snyggare än idag, så alla möjligheter att få en bra tidning finns ju!
Börja fundera på vad ni skulle vilja läsa i Distansryttaren - vem kan och vet om detta och kan tillfrågas om att skriva ihop något?
Varför går tidningen med b-post? Vi betalar så mycket att det borde kunna täcka att skicka med a-post.
Det var ingen rolig artikel = betoning på ingen = det fanns ingenting läsvärt överhuvudtaget.
Men hallå?
Vad är du intresserad av att läsa om då?
Ja, men det är rätt att dopa hästen genom att betäcka den. Men det är ingen ursäkt för att inte rida distans sen. Eller hon ska gå dräktig för evigt?