Tiden I Skolan

annie_cool

Trådstartare
Hej lika bra att jag säger det som jag har varit med om i skolan då jag gick i skolan. Redan på grundskolan så blev jag mobbad av en kille som ville få ut mig från skolan.Han kallade mig för saker som ingen får säga till en mycket kränkade ord. Han slog mig så ofta han kunde och fick chansen. Han var när att döda mig genom att välta en bokhylla över mig men jag blev räddad av en vän. Jag var jätte rädd för honom minns att jag inte vågade gå ut var alltid nära läraren. I vissa fall så gömnde jag mig . Detta på gick i många år.Sen gick jag på gymnasiet jag fick se honom . Nej tänker jag då. då kom alla minnen och jag var rädd igen. Jag valde att hoppa av. Blev även hotad.

Skriv vad ni vill men helst inga dumma ord.Detta är sanna ord som jag skriver.

Sv: Tiden I Skolan

Jag blev både extremt psykiskt och extremt fysiskt misshandlad, mobbad och kränkt under grundskoletiden men blev aldrig förföljd till gymnasiet. Det bästa jag gjorde var att anmäla till polisen. Denna person dömdes för flera brott då det fanns många vittnen och inte endast mål gällande mig. Jag hade familj och vänner som stöttade mig, lärarna var skapligt usla likaså rektorer och kuratorer, men det viktiga är att inte ge upp, tala med folk du litar på! Kämpa. Jag fick köras ut från skolgården i en lärares baksäte under en filt då denne "mobbares" föräldrar betedde sig hotfullt. Jag hade polisskydd och Securitas vaktade skolan.
Att de fanns vid min sida och att någon försökte hjälpa mig höll mitt hopp uppe. Framförallt familjen. För det goda vinner alltid i slutändan, som min mor brukar säga. Min "hämnd" blev att denne person dömdes och är under kronofogden, kan inget äga och lever i misär. Allting på grund av att jag stod upp mot hen när denne hen gav sig på min vän. Våga anmäl och ta hjälp! Låt inte det onda driva bort dig.

Okej . Jag vet inte om denna Kille som var på mig bor kvar i hofors kan ha flyttat. Men jag mycket svag under skoltiden då mina föräldrar var skilda. Nu vet jag inte om han skulle göra om det.då min pappa har dött.

Mina föräldrar är med skilda, min mor blev misshandlad i äktenskapet och min pappas fru var inget vidare heller. (Båda är ännu gifta på nytt med jättebra människor). Detta brydde sig inte min mobbare om, men även om hon flyttade skulle jag ha anmält henne. Så även om han du känner dig hotad av har flyttat. Anmäl honom. Han glöms inte bort och kommer undan för att han inte bor där han hotar folk.

okej ja jag hålla mina ögon öppna om jag ser honom här i ockelbo som jag bor i nu.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 904
Senast: Inte_Ung
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
2 052
Senast: manda
·
Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 731
Senast: Fruentimber
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 331
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar