This Is America

Sett typ sjuttioelva gånger, så jäkla bra! :bow: Upphör aldrig att imponeras över hur mycket symbolik man kan få in i en enda musikvideo, speciellt dansen i den här är verkligen så genialisk.

Jag läste en uppmaning i något kommentarsfält om man ska försöka se hela utan att titta på Gambino själv. Det sker ju saker i periferin hela tiden. Men jag har ännu inte lyckats styra min uppmärksamhet på nåt annat än honom nån längre stund.
Jag tänker på konstens makt och kraft. Inte underligt egentligen att man bränner böcker i diktaturer.

Liknande trådar

Samhälle Huuur kan det fortfarande vara en grej folk tänker vad gäller brott, oavsett om det gäller sexuella övergrepp, våld i nära relationer... 5 6 7
Svar
130
· Visningar
8 297
Senast: anonymys22
·
Samhälle Jag har precis sett Uppdrag Gransknings reportage Var finns Therese? och jag känner att jag behöver ventilera lite. Vill inte att det... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 261
Senast: nullo-modo
·
Hemmet När värmer den vattnet?! Jag körde en maskin nu för rengöring då jag tycker att den kändes lite sunkig efter att ha tvättat...
Svar
3
· Visningar
679
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 093
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka