The Mystery Of Time And Space

M

Mount Never Rest

Jag vet att det varit trådar om detta spel förut, men jag hittar inte svaret på min fråga i någon tråd...

Hur gör man på level 12 för att få hela väggen grön, måste man göra det i någon speciell ordning?
Jag har lyckats få hela utom sista raden grön :crazy:
 
Sv: The Mystery Of Time And Space

UNDERBART!!!!!!!!
Men hur ska jag nu låta bli att tjuvkika HELA tiden :devil:
 
Sv: The Mystery Of Time And Space

usch, jag vet inte hur många gånger jag spelat igenom hela spelet.. :p har dock aldrig klarat väggen, så den använder jag alltid fusklapp på. :)
 
Sv: The Mystery Of Time And Space

Det finns en teknik för att klara väggen.

Se till att få rad rör rad grön med start på övre raden(genom att klicka på stenen under den du vill tända)
Dom sista stenarna på nedre raden tänds av sej själva :)

Det tog mej två dagars svärande och manisk frenesi att klura ut det. Men det gick även utan fusk :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
36 493
Senast: Paddington
·
Tjatter Äntligen är det dags igen! I stora skaror beger sig människor till Gärdet för att ta del av en tradition som väckts till liv...
68 69 70
Svar
1 395
· Visningar
59 009
Senast: cirkus
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 199
F
Dressyr Ibland dyker det här och på andra forum upp diskussioner om olika ridsystem dvs system för att träna hästar. (Alternativ som leder till...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
24 418
Senast: flashlight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp