N
NoTrashTalk
Funderar på att betäcka med denna herre, MEN! Hur stor,lång och kors har han? Letat som en tok efter mått, hittar det inte? :S Nån som har lust att hjälpa??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var han stor?=)
Stor o stor.. Det beror väl på vad man jämför med!
Nej men allvarligt talat så kollade jag ju inte så noga att jag tänkte på hur stor han var. Men jag vill minnas att han inte är så överdrivet stor.
Var han stor?=)
Det är i den SVENSKA hingstkatalogen han finns med! Vet du om han kommer betäcka i Sverige nästa år eller åker du över till Norge? Vet du vad han kommer kosta?
Vi har en ettåring efter honom, skulle tro han är lite över medel i storlek...en riktig snygging
Men du, såldes den där 1 åringen på auktionen i år? Så jäkla lik ena avkomman till han?
Vi har en ettåring efter honom, skulle tro han är lite över medel i storlek...en riktig snygging
NoTrashTalk;9575613vilken sida? skrev:Konstigt, i min finns han inte med,
Vi tar fryst, så vi åker till närmaste stuteriet vilket blir sättra. Pratade med Olle igår och han sa nått att hästen skulle tillbaka . Förstod inte riktigt vad han menade, kanske tillbaka till norge? Han kostar 29000 vid levande och 3000 vid bokning, Aboslut ingenting att bråka över när man har sätt hans avkommor
Står inga sidonummer, men Tap In är på sidan före och The Bad Boy på sidan efter .Grabbarna står ju i bokstavsordning
Svarar åt Martha.. Ja,han såldes på kriterieauktionen i år. Uppfödd av min svärfar
Jo tyckte jag kände igen den=) västerbostuteriet sålde dom iaf Vet att dom kom in med Orangeglitter i både man och svans=) fina som fan va dom =)
Var det inte Alebäck som sålde dem?
Thai Tanic ska tjänstgöra på Bragnum Stuteri i Nossebro 2008!