Test: Vilken ras är du?

Jag får inte ens uppsidan. Typiskt nu får jag inte reda på vilken ras jag är. Skulle ha varit roligt att veta.

Hur gör ni för att komma till det där spelet. Jag klickar på länken sen händer det inget mer. Frustrerande.

jag blev redlington terrier båda gångernaj ag forsökte,oansätt att jag svarade lite diverse på frågorna.

ja blev en fransk bulldogg Ja vill inte va en fransk bulldogg dom e läskiga :p

"Canine Algorithmic Transfer System 'CATS'" :rofl:

manchester terrier är jag.. nånting som ser ut som en mini-dobbermann.. mkt passande :smirk:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 191
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 278
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023