test: sto eller hingstföl?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Speedster
  • Startdatum Startdatum
Haha.. rodna på du, jag sa ju att det stämmer.. fast jag får väl ändra från 110% till 99,99% (nån fick ju fel kön)!

Min tur = :o.. :rofl:

hoppas tråden komer hållas i gång så man får veta hur många som fick rätt då! vi borde sätta upp nån "statistik" ang rätt å fel sen ;)

Absolut!!

Alla får se till att *putta upp* tråden emellanåt, och statistiken skall redovisas.. det finns alltid nån som fixar det i slutänden, kanske jag då (?).. eftersom mina två ston inte fölar (2 hingstföl) förrän i början/mitten av Juli! :D

Mitt russ ska föla om 16 dagar och jag spådde henne med ringen och det skulle bli en hingst. Vi får väl se om det stämmer. :rofl:

Kom på att jag inte rapporterat mitt resultat i den här tråden ännu! Jag pendlade ju mitt sto för ett par(?) månader sedan och då blev det ett tydligt tecken för sto. Och nog fick jag ett stoföl också! Så här funkade det i alla fall! :)

:banana:

Alla vi som har varit här och för dom som läst, får väl lägga den som favorit. Sedan så fort våra telingar kommit så plockar vi ju fram den igen.

Ganska bra tänkt, för att vara jag va? :eek:

Jag lovar.. du skulle fullkomligt 'tuppa av' om du kunde se min favoritlista!! :D

Enklare att ha den evighetslånga listan.. än att söka (och dessutom komma ihåg vad man ska söka efter).. vilket inte är min grej! ;)

jag är lite nybörjare här å skulle bli överlycklig om nån ville tala om för mej hur man söker efter trådar samt hur man lägger till favoriter? Jag har bläddrat mej fram sida upp å ner när jag velat leta efter nån tråd :o

(Lånar knapp)
Mitt sto skall föla den 29:e juni och ringen visar sto! och det vill jag förfärligt gärna ha. :)

Längst ner på denna sida, vänster sida står det favorit. Öppna den tråden du vill ha som favorit, klicka på favorit knappen.

Kommer då upp en text där det står att du lagt till denna tråd som favorit.

Gå sedan in på din kontrollpanel så ser du ungefär på mitten av sidan åt höger vilka du har som favotiter. Kommer det sedan nya inlägg på den tråden så står det NEW framför. Då vet du att folk har skrivit i din favorit tråd. Lycka till

Min pendling visade ett stoföl......men det blev en livlig liten hingst :D :love:.....så här stämde det inte ivarjefall.

/Wera

aha! tack så mycket för hjälpen,nu har jag favoriserat denna tråd ;) men hur gör jag om jag vill söka efter nåt speciellt då, säj tex att jag vill läsa trådar om fång, kan jag då söka efter det ordet någonstans?

Jag tror inte på den här metoden men testade ändå, ringen rör sig som jag vill att den ska röra sig- cirklar åt vänster, cirklar åt höger, pendlar, står still osv. Men jag tror på två stoföl. :)

Ny som jag är (både här och i "uppfödarskapet") var jag tvungen att prova på mitt sto och enligt pendeln ska hon få ett sto-föl. Ringen (som jag bundit fast i ett svans-hår) snurrade i en STOR cirkel! *Hoppas*

//Palten :bump:

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att hitta sin fysiska hobby
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka