Tempfiler och Cookies

Mynta2

Trådstartare
Varför får man inte bort allt när man försöker rensa i Verktyg - Internetalternativ ??

Jag får alltid ta bort resten av 1 miljon temp/cookiesfiler i utforskaren för hand. Alltså, markera och deleta.

Har den fina versionen Win-98 (första versionen) ;)

Sv: Tempfiler och Cookies

Jag är inte så hemma på Windows 98, men kanske kan det vara så att det sparas temporära filer & cookies i olika användare. Så är det i XP nämligen. Då räcker det inte att radera när man är inloggad i en användare, utan man måste logga in och radera på alla ställen.

Jag kan för övrigt rekommendera programmet: CCleaner, som är ett bra litet program om man vill rensa bort onödiga filer på datorn.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
13 020
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 685
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 635
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka