Temperatur på fölen?

Tora

Trådstartare
Vad skall fölen ha för temp? Vet att är högre än för vanliga hästar men vad för intervall skall den ligga mellan? Sitter på jobbet och sambon ringer från stallet. Tycker att fölis är lite slö (ligger mycket kan dock bero på att hon växer) och tempen är 38 grader.

Mvh

Mycket oroliga Tora

Sv: Temperatur på fölen?

:bow: Tack man blir så nervös när man sitter på jobbet 4 mil bort och kan inte göra något. Nu är ju sambon full kapabel att lösa sådant här själv men ändå..........

Mvh

Lite lättade Tora

Liknande trådar

Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
1 147
Senast: Habina
·
Hästvård Självklart ska veterinär kontaktas på måndag, men jag vill ändå höra vilka åkommor det kan tänkas handla om. Är så orolig. Vår lilla 20...
2
Svar
35
· Visningar
4 227
Senast: Sirap
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 610
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 665
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka