tele nr + tungband

G

gogge

såg för ett par veckor sen inlägg om kjell börjesson som tillverkar vagna, bland annat speedcarts är det någon som har hans tele nr?? snälla har letat men inte hittat hans nr. sen undrar jag vad ni tycker om nylontungbanden?? bra eller dårligt nyfiken på alla åsikter. :bump:

Jag såg dem första gången i travshopen 1999, då jag drog igång "travkarriär" nr. 2...
Hur de funkar vet jag inte, då jag inte använder tungband på mina...

/// ghost

Jag har själv inget nylontungband, föredrar läder helt klart, men jag har sett dom användas och provat och jag är inte överförtjust i dom. Dom slits mycket fortare i nylonet än ett lädertungband, men det kan ju också tänkas bero på modellen (med eller utan hål i mitten). Men mest gillar jag inte materialet i sig, tycker det ser obekvämt och klumpigt ut. Modellen med kardborreband gillar jag överhuvudtaget inte, lätt att tappa, kan möjligtvis duga hemma om det inte är så noga med tungband.

Kanske inte så konkreta anledningar, mest en känsla..... :crazy:

jag tycker nylontungbanden med kardborre är helbra! dom åker inte lika lätt av

Tycker oxå att nylontungbanden är bra, föredrar de med "hål" i mitten.

hej
kjell Börjesson har 0340-30365
Sköna speedcar, men min gick sönder i svetsningen efter typ inte alls lång tid.........

Liknande trådar

Skola & Jobb Anonymt konto, vet någon vem jag är så ber jag er att hålla det för er själva. Jag har varit sjukskriven på heltid i fyra veckor p.g.a...
Svar
3
· Visningar
2 008
Senast: mumin
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 805
Senast: Red_Chili
·
Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 270
Senast: Djurvän
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 037
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar