Tejons Nifty Pine

Seabaz

Trådstartare
Någon som har erfarenheter av denna hingst?

Han har en stamtavla som faller mig i smaken.. Hur länge har han varit i sverige? Hunnit några meriter? Avkommor?

Fin hingst på bild i alla fall :d

Sv: Tejons Nifty Pine

Jag tror han bara varit i Sverige i ett eller två år, tror mer på ett, och har väl därför inte fått några avkommor än som kan visa något.
Han själv är väl bara 4 tror jag va?

det är en väldigt trevlig hingst med ett stort cow sense. en hingst som vi kommer att få se mer av inom herdwork/cutting, han har talang! lugnt psyke och vacker att titta på. vet inte om han har hunnit få några avkommor än.

Han är född 2002. Tyvärr inga meriter men håller med dig om att stamtavlan är klart intressant!

Finns inga avkommor registrerade hos AQHA ännu iaf

Malin

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 946
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 766
Senast: lizzie
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 082
Avel Vi har ett äldre sto som gett väldigt fina avkommor. Vi har sagt att stoet inte ska betäckas fler gånger med tanke på ålder. Efter...
Svar
1
· Visningar
1 118

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka