Teckenspråksapp

Fille

Trådstartare
Kollade in appstore, finns flera appar där man kan lära sig teckenspråk. Har ni testat någon och kan rekomendera någon av apparna? Har blivit medryttare på en häst där ena ägaren är döv, vi skriver på telefon i stallet o så, men skulle vara skönt att kunna enklare tecken och/eller alfabetet både för att underlätta i stallet samt tex när man rider ute!

Kollade in appstore, finns flera appar där man kan lära sig teckenspråk. Har ni testat någon och kan rekomendera någon av apparna? Har blivit medryttare på en häst där ena ägaren är döv, vi skriver på telefon i stallet o så, men skulle vara skönt att kunna enklare tecken och/eller alfabetet både för att underlätta i stallet samt tex när man rider ute!
Om du hittar nån bra för svenskt teckenspråk så får du gärna säga till. Jag har läst teckenspråk men vill uppdatera mig.

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 909
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 432
Senast: Snurrfian
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 422
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 531
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022