TDB-hjälp

BernT

Trådstartare
Mmm, har inte använt min TDB på skitlänge så därför hade jag ju inget innestående där, men för ca 1 vecka sedan förde jag över pengar dit som fortfarande inte kommit in. Jag har tänkt tävla på söndag och sista anmälningsdag (efteranmälning) är idag, yeeey.
Kan man maila arrangörsklubben och förklara och fråga om jag kan vara med ändå? För pengarna kommer väl in imorgon hoppas jag och då kan det ju dras då. Eller får man inte göra så?

Sv: TDB-hjälp

Haha såg nu att tävlingen precis blivit inställd. Så ah nu spelar det ju ingen roll.

Efteranmälningar brukar det inte vara några problem med att betala på plats.
Allt brukar lösa sig om man ringer eller skickar ett mail till arrangören.

När jag sätter in pengar på TDB kommer dom in nästa dag oftast.. så jag hade varit mer orolig för vart dina pengar tagit vägen ?

Nu är de framme, tog en jäkla tid menmen.

Nu är det så att eftersom tävlingen blev inställd kommer jag nog inte åka på mer än en tävling i år, och jag har rätt mycket pengar på min tdb nu. Kan man få tillbaka det? Eller ska jag bara låta det vara kvar till nästa år?

Ja du kan få tillbaka pengarna.
Det du gör är att skicka in en anmälan bara vilket kontonummer pengarna ska betalas ut till.

Det finns en länk "Uttagskonto" på din sida i TDB under fliken Ekonomi

Ja du kan få tillbaka pengarna.
Det du gör är att skicka in en anmälan bara vilket kontonummer pengarna ska betalas ut till.

Det finns en länk "Uttagskonto" på din sida i TDB under fliken Ekonomi

hah just det, det har jag ju tillomed använt förut :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 389
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 594
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 119
Senast: alazzi
·
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 460

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka