tussilago1

Trådstartare
Ska flytta till en ny lägenhet och jag skulle gärna vilja hänga upp någon fin tavla med häst/hästar på väggen. Har letat lite men hittar inga. Någon som har tips?

Sv: Tavlor

Vad för slags tavla?

Society6.com har jättemånga fina affischer man kan rama in och sätta upp. Vet inte hur mycket de har med just hästar, men det mesta brukar finnas. Sök på häst så kommer du nog få upp massor av resultat.

Sv: Tavlor

När jag har råd ska jag beställa nån tavla av Bev Doolittle (inte ett original alltså, det har man väl aldrig råd med).
Älskar hennes bilder, fick en bok med hennes bilder i julklapp.

Här ser du några: Här

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Hemmet Det står helt still i huvudet, men visst finns det väl ett begrepp för dörrar som har det här mönstret/strukturen? Hade dörren haft...
Svar
7
· Visningar
516
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 433
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar