Tävlingstermin 2008

Sv: Tävlingstermin 2008

Nejdå. Ni får bara dem som vi inte vill ha. :devil:
Förresten så har vi världens bästa hopptränare. En sån som man som mamma drömmer om. Söt, trevlig och ung´:love: Kul att bygga bana med en sådan. :rofl:

Jag har vaknat... :D

fast har det jobbigt just nu :cry:
Ragnar har opererats för tumör ovanför ögat (oförsäkrad)
+ att han drog hem förkylning till alla trots att han står i karantän
men Vincent är på G. Travas numera.
och sen..
har jag separationsångest för äldsta ska flytta hemifrån :eek:

Ang tävlingsterminen så .. vet jag ingenting :D
Vi har ju Dk och Ty som sagt...

Ja visst är han söt :rofl: :rofl: å trevlig oxå, en riktig svärmors dröm...

Jag tror inte du behöver sörja så länge, hon kommer hem krypandes när hon inser hur bekvämt hon hade det hemma... ;)

Ja visst är han söt :rofl: :rofl: å trevlig oxå, en riktig svärmors dröm...

Jag tror inte du behöver sörja så länge, hon kommer hem krypandes när hon inser hur bekvämt hon hade det hemma... ;)

Bara norrlänningarna som inte fattat vad man väljer efter :D

Ang dottern så har de hittat ett jättefint hus. Ibland är pappa och mammas kontakter bra. :angel:

Hon kommer sjävklart att klara sej jättebra utan mamma, liksom att hästarna gör att hon kommer hem jättemycket MEN tror ni inte jag kan få hyra ett av rummen? :p

Bara norrlänningarna som inte fattat vad man väljer efter :D

Ang dottern så har de hittat ett jättefint hus. Ibland är pappa och mammas kontakter bra. :angel:

Hon kommer sjävklart att klara sej jättebra utan mamma, liksom att hästarna gör att hon kommer hem jättemycket MEN tror ni inte jag kan få hyra ett av rummen? :p

NEJ! det får du inte din otäcka curlingmorsa!:eek:
Och du får heller inte tvätta, städa, baka bröd eller komma med matlåda....!:devil:

TILDA!!! *ropar högt och ljudligt*
Tilda, lilla gumman, du vet att vi har talat om den där tröjan med konstiga ärmar som du skulle använda på mamsen när det blev FÖR jobbigt....:devil::devil:

Ojoj, blir inte lätt för Tilda att vara ensam dotter hemma i huset.. :angel: :D

Men nu tror jag vi drar oss liiite för långt bort från ämnet va..? :p

Bra talat! :bow:

Kom igen nu alla som inte skvallrat än, det finns vita fläckar på kartan än....

Ja jag vill väldigt gärna veta, det styr hela mitt frilansande.. :angel: Eftersom det knappt finns en tävling uppe på förbundets sida.

Dagstorp har lagt ut hela sin tävlingstermin för 2008 på sin hemsida. Där ligger en fälttävlan första helgen i juni. Torns har lagt en tävling i slutet av augusti på sin hemsida. För övrigt har jag ingen som helst koll på planerade tävlingar för nästa år - jag hänger bara med när det blir nått...

Botkyrka kommer troligen att ansöka om en helg i mitten av september, 90 + CNC* samt lätt D-ponny isf.

Som det ser ut just nu kommer vi köra våran fälttävlan i Tranemo senare än vanligt, 10-11maj. Detta pga att så många vill köra samma helg.

Finns även ett förslag på att vi ska ha en tävling i september inkl DM för västra götaland. (Jag trycker på hårt för att vi ska genomföra detta ;) )

Åh, för min del e det kanon =) åker till Thailand 3 veckor i april så kan ju va skönt att hinna trimma dressyren några veckor när jag kommer hem;) plus att syster hade nån dressyr tävling 3 maj så då slipper de ju krocka!:D
Kul om Tranemo får DM!!

*KL*

Dagstorp i slutet på maj ser bra ut...
Då har jag dessutom hunnit starta en hemma innan också!

Om allt går enligt planen vill säga ;)

Vem/vilka är det som har SM ponny/junior/YR/senior?
Någon som har koll?

Vem/vilka är det som har SM ponny/junior/YR/senior?
Någon som har koll?

Eftersom det bara finns en (?) svårklassbana i hela Sverige så är ju det ganska lätt att räkna ut , eller så kommer det inte bli något SM skulle inte alls förvåna mig :smirk:

Eftersom det bara finns en (?) svårklassbana i hela Sverige så är ju det ganska lätt att räkna ut , eller så kommer det inte bli något SM skulle inte alls förvåna mig :smirk:

Det ser ju ut på den listan som om både Strömsholm OCH Segersjö ska ha 3* nästa år? (kors i taket, med Ribban så blir det ju hela TRE 3*!?! :smirk:) Så jag antar att det blir någon av de två första. Inte lätt att hålla häst på den nivån i det här landet...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka