Tävlingstermin 2008

Sv: Tävlingstermin 2008

Inte som det lät på årets tävling iaf, då sa de att de vill ha en internationell * nästa år. Men man kan ju hoppas att de har lagt till ännu en klass.

Helst vill de ha en lång * och kort ** (banan räcker antagligen inte till en lång) men vi får väl se vad det blir. Vet ej vad sökt.

Helst vill de ha en lång * och kort ** (banan räcker antagligen inte till en lång) men vi får väl se vad det blir. Vet ej vad sökt.

Dom har sökt en CCI* , såg att Starum i Norge var uppsatt på en CIC*/** i augusti :) och sedan öveds då oxå i sept som kommer ha CIC*/**

kul med Täby! :D Hoppas på många tävlingar "här nere", utspridda under året!!
Tror Udden har planerat in 26-27/4, men de blir nog bara på lilla banan. De e synd att stora banan inte används så ofta, den e faktiskt väldigt fin (när de e inte regnar nåt kopiöst...)

Senast ändrad av en moderator:

Vet ni hur det blir med lite högre klasser för ponny och häst? Som typ 2** och Msv A???

Ponny är jag osäker på, men för häst tror jag vi ska försöka ha **...
Vi ska ha möte på tisdag, då vet jag mer..

Mantorp
26-27 april Deb Lätt 90 100
10-11 maj MsvB-D 90 100 CNC*

Ser ut att bli en kanon period där "på mitten" för oss som behöver kvala in den nya grå :love:

Mantorp 26-27/4, Kinda 1/5, Tranemo 3-4/5 och Mantorp igen 10-11/5 :bow::bow: typ England :bow::bow:

.....då kan det ju bli *-igt på Trossnäs om allt går som vi hoppas!!;)

Då blundar jag och pappa gömmer sig......:rofl:

Trossnäs kör vad jag förstått på med tävling i maj, midsommar och september....allas önskemål om klasser skall ju uppfyllas!:bump:

Trossnäs kör vad jag förstått på med tävling i maj, midsommar och september....allas önskemål om klasser skall ju uppfyllas!:bump:

Gött mos!:bump: Nästa år ska vi definitivt till Trossnäs igen! Är alldeles för länge sen sist....:o

Ser ut att bli en kanon period där "på mitten" för oss som behöver kvala in den nya grå :love:

Mantorp 26-27/4, Kinda 1/5, Tranemo 3-4/5 och Mantorp igen 10-11/5 :bow::bow: typ England :bow::bow:

Ja det är rätt! Kör slut på honom direkt så behöver vi inte oroa oss för er mer den säsongen!:angel:;) Ta med den Bruna när ni ändå håller på!:devil:

Ja det är rätt! Kör slut på honom direkt så behöver vi inte oroa oss för er mer den säsongen!:angel:;) Ta med den Bruna när ni ändå håller på!:devil:

Tror inte man kör slut på en rutinerad tävlingshäst med att jogga runt några 0,90 på "skrittavstånd" :angel:
Den bruna får naturligtvis följa med till Östergötland, men slipper resa till Tranemo, får trimma lite extra dressyr istället ;)

Vet inte jag har frågat detta förr...Men Kinda vart e det de ligger? Har aldrig vart där...:smirk:

Underbart! Vi kommer, om inga hästar tänker skada sig eller föräldrar få körkortet indraget, eller liknande :smirk:
Trossnäs är ju en av favoriterna!

Om någon är intresserad av Leksand så är jag nog tyvärr inte till så mycket hjälp. Jag har nästan slutat intressera mig efter alla dessa "icke-fälttävlanstävlingar-hemma-säsonger". Men vill någon veta så kan jag ju fråga! :idea:

Tror inte man kör slut på en rutinerad tävlingshäst med att jogga runt några 0,90 på "skrittavstånd" :angel:
Den bruna får naturligtvis följa med till Östergötland, men slipper resa till Tranemo, får trimma lite extra dressyr istället ;)

Nej för min del får ni gärna rida varenda tävling och några till med honom....:angel::devil:

Ja, jag förstår att hon måste dressyrtrimmas ända in i det sista...själv räknar jag med att ha en fullfjädrad hopphäst klar i april!:cool:

yes två tävlingar klara då... Mantorp och Hofors...

nån som vet nån mer bana/klubb "nära" gävle som ska ha FT tävlingar....?:crazy::D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka