Tävlingstermin 2008

Sv: Tävlingstermin 2008

Jag tror inte ni behöver oroa er för ett litet antal starter iaf...om folk bara hinner kvala då vill säga. Jag har iaf redan bokat in det i jobbkalendern. :angel:

ok synd att man inte fick någon av SM klasserna dit nästa år bara.

Segersjö är den finaste banan i Sverige, utan konkurrens! :bow:

Om jag rider fälttävlan nästa år så kommer jag definitivt till Segersjö!

Annars får det bli som hästskötare....vad tror Aicha om det???!!!!;)

Så dåligt som det går för Frölunda i elitserien är det väl ingen som vill åka dit?

Nu är det ju som tur är inte Frölunda vi ska se på då :D:bump::smirk:

Eller det är kanske synd för då hade ju valet den helgen inte varit så svårt ! :angel::D

Samma här, har bokat en plats men ja vet inte, kanske sviker FT för skandinavien, men ja vill ju ändå rida på mantorp :cry:

Om det blir som det antyds med 80-terräng, vete :devil: om jag hinner bygga en sån. Har en del hinder till dom andra klasserna som borde byggas oxå. Fixa med inflaggningarna till smalhinder kommer att ta tid.
Camomill - Om du tror att du är klar att gå lätt så är iaf den banan någorlunda klar.

Om det blir som det antyds med 80-terräng, vete :devil: om jag hinner bygga en sån. Har en del hinder till dom andra klasserna som borde byggas oxå. Fixa med inflaggningarna till smalhinder kommer att ta tid.
Camomill - Om du tror att du är klar att gå lätt så är iaf den banan någorlunda klar.

"Vår" banbyggare är ganska "trött". Nu behövs en 80-bana ockå. Klubben har ett antal datum att välja på. Frågan är om det blir av. :crazy:

Jag hoppas verkligen att den termin som ligger ute på SvRF nu inte är den slutliga :(

De ändringar man gjort (t.ex Tranemo) har ju inte minskat kollisionerna utan snarare ökat dom

satt oxå o kollade på tävlingsterminen. Mantorp 26-27 april o så Kinda 1-2 maj! Fyra dagar emellan!? Jättesynd för båda har rätt klasser för oss.

satt oxå o kollade på tävlingsterminen. Mantorp 26-27 april o så Kinda 1-2 maj! Fyra dagar emellan!? Jättesynd för båda har rätt klasser för oss.

Ja, men det är ju i alla fall inte SAMMA helg.... som t.ex 10-11 maj som har hur många tävlingar som helst inom samma område med samma klasser.
Om man rider debutant kan det ju vara en fördel att Mantorp och Kinda ligger så tätt, inge jobbigt för hästen att gå båda. Vi åker ner och stannar kvar där och rider bägge

det har du rätt i! Jag som orutinerad inom grenen trodde att det kanske skulle bli för mycket så tätt inpå, men kanske får tänka om där.

:bump: jo men nu finns den ju på ridsport.se, hitta de flesta tävlingarna där..... :bump:

29:e är en tisdag vilket inte verkar som ett lämpligt datum att ha arrangörsmöte på. :angel:
Jag har hört att det ska vara nu på lördag den 19/1 i Husqvarna.

29:e är en tisdag vilket inte verkar som ett lämpligt datum att ha arrangörsmöte på. :angel:
Jag har hört att det ska vara nu på lördag den 19/1 i Husqvarna.

Den 26 är det... :D
hittar det t.o.m på förbundets (!) sida

Ja, och jag som tjatar mest av alla :angel: kan inte åka dit....

Fast å andra sidan kan jag ingen annan helg nu heller så :p

Hörde hemifrån att:
Mantorp 26-27 april även CNC* ( önskemål från ryttarna )
Mantorp 10-11 maj struken

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka