tävlingsresultat

manhattan_2006

Trådstartare
Var vände rman sig om man vill veta tävlingsresultat på svenska hästar? Vet hur man får reda på det när det gäller utländska, men behöver info om en svensk häst. Någon som vet?

Sv: tävlingsresultat

På ridsportförbundet finns resultat sedan tidigt 2000-tal.
På blup.se finns också en del resultat, men det kan saknas en del.
Google brukar också vara bra att ta till hjälp för äldre resultat. Har hästen ett speciellt namn är det ju bara att söka på det, eller namn + härstamning eller namn + ryttare.
Lätt.

Men däremot vet jag inte var man hittar utländska resultat - hur gör du det?

Sv: tävlingsresultat

Man mailar bara hästens namn och stamboksnummer till hästens rasförbund mycket smidigare utomlands med andra ord;)

jag vill ha reda på betydligt äldre resultat än 2000.. hittar bara en start på google.
men tack ändå
Man kan alltså inte maila till asvh och fråga?

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 992
Senast: fio
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 147
Senast: Palermo
·
Foder & Strö Hej alla bukefalister. Jag har precis fått reda på att min ena har gräsallergi. Han kan vara allergisk mot följande ( en eller alla)...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 095
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka