Tävlingsresultat från Canada?

simpan

Trådstartare
Någon som vet hur man får tag på tävlingsresultat från Canada?

Vet liksom inte ens vad jag ska börja googla på för att ens hitta deras Ridsportförbund för att kunna få kontaktuppgifter...

Tack! Där fanns det! =)

Då kommer följdfrågan, hur fattar man vad som är vad?
Det gäller dressyr, hästen har startat Training 1-4 och First 1. Vad motsvarar det i svenska klasser?

Hon ska enligt uppgift vara startad tom LA men vad är vad?

Tack! Där fanns det! =)

Då kommer följdfrågan, hur fattar man vad som är vad?
Det gäller dressyr, hästen har startat Training 1-4 och First 1. Vad motsvarar det i svenska klasser?

Hon ska enligt uppgift vara startad tom LA men vad är vad?

Det var en sanning med modifikation. Training level tests innehåller inte galopp och skritt-trav programmet motsvarar ungefär svensk LC. First 1 innehåller galopp och svårighetsgraden motsvarar ungefär LB:1 förutom att det inte är serpentiner med och att längning av formen i trav är med. Först First 3 motsvarar svensk LA om man tittar på momenten som ingår.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Halloj, Jag tror här finns några som har piercingar och kanske vet. Har provat googla, men känner mig ändå lite osäker. Jag har...
Svar
15
· Visningar
632
Senast: Crossline
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 403
Senast: ildiko
·
Hemmet Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre...
Svar
11
· Visningar
478
Senast: Smulu
·
Fritid Kära, allvetande bukefalos. Är det någon som vet om man kan köpa silikon för att sätta på kläder för bättre grepp? Har några gamla...
Svar
4
· Visningar
258
Senast: MCP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka