Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi får se hur han utvecklas och vilka gångarter han kommer ha lättare/svårare för. Det med tävling är att jag mest undrar om det finns grenar man får tölta i. Då jag personligen vill rida honom i tölt och inte trava. Köpte mig inte en ras med världens bekvämaste gångart för att sedan rida honom i den minst bekväma gångarten
Till exempel distans får du väl tölta i bara hästen kan trava på veterinärbesiktningen. Och som sagt är det bra om hästen kan trava rakt fram utan ryttare i vilket fall för att underlätta vid till exempel hältutredningar.Vi får se hur han utvecklas och vilka gångarter han kommer ha lättare/svårare för. Det med tävling är att jag mest undrar om det finns grenar man får tölta i. Då jag personligen vill rida honom i tölt och inte trava. Köpte mig inte en ras med världens bekvämaste gångart för att sedan rida honom i den minst bekväma gångarten
Dom är så långt iväg Tycker runt 20 mil för en träningstävling är lite overkill@urkella man kan ju åka på andra klubbars tävlingar också
Dom är så långt iväg Tycker runt 20 mil för en träningstävling är lite overkill
Men ser kanske annorlunda på saken sedan när jag har mitt körkort