Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi får se hur han utvecklas och vilka gångarter han kommer ha lättare/svårare för. Det med tävling är att jag mest undrar om det finns grenar man får tölta i. Då jag personligen vill rida honom i tölt och inte trava. Köpte mig inte en ras med världens bekvämaste gångart för att sedan rida honom i den minst bekväma gångarten![]()
Till exempel distans får du väl tölta i bara hästen kan trava på veterinärbesiktningen. Och som sagt är det bra om hästen kan trava rakt fram utan ryttare i vilket fall för att underlätta vid till exempel hältutredningar.Vi får se hur han utvecklas och vilka gångarter han kommer ha lättare/svårare för. Det med tävling är att jag mest undrar om det finns grenar man får tölta i. Då jag personligen vill rida honom i tölt och inte trava. Köpte mig inte en ras med världens bekvämaste gångart för att sedan rida honom i den minst bekväma gångarten![]()
Dom är så långt iväg@urkella man kan ju åka på andra klubbars tävlingar också![]()
Dom är så långt ivägTycker runt 20 mil för en träningstävling är lite overkill
Men ser kanske annorlunda på saken sedan när jag har mitt körkort![]()