Tävlingbyxor...

I

idealb

Hej! Jag läste någonstans att man kunde ha polyster byxor under chapsen när man tävlade, för de skulle tydligen vara riktigt snyggt! Är det ngn här som har erfarenhet av detta? Ngr bilder kanske på hur de ser ut..har nämligen inte hitta på ngr! ;)

Sv: Tävlingbyxor...

Hej! Jag läste någonstans att man kunde ha polyster byxor under chapsen när man tävlade, för de skulle tydligen vara riktigt snyggt! Är det ngn här som har erfarenhet av detta? Ngr bilder kanske på hur de ser ut..har nämligen inte hitta på ngr! ;)[/QUOTE Sök på Google:ex Showclothes western, I USA verkar det som att de har stretch polyesterbyxor mkt under shappsen, tycker själv att det ser mkt stilrenare och snyggare ut, än de här tjocka jeansen till oss "tjejjer".

Det går även bra att ha ridbyxor på sig under chapsen. Svarta ridbyxor under svarta chaps är vanligt, speciellt hos tjejjer.

Snygga jeans är inte helt fel.. *tycka*

men det man inte bör glömma är att klä sig efter sin kropp. Alla kan inte ha åtsmitande polyesterbyxor så att det sitter snyggt.. och alla kan inte ha jeans av samma anledning..

Tror inte du ska focusera så mkt på vad "alla andra" tycker är snyggt/har på sig.. huvudsaken är ju att du trivs i det och känner dig snygg.

Kan man bära upp kläderna, och känner sig fin/snygg så påverkar det hela ekipagets utstrålning.. mer än man tror.

/Bukefalos egen Textilare.

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
953
Senast: Shixle
·
Ridning Jag är lite förvånad att vi inte har en tråd uppe om den här katastrofen till tränare, eller så har jag missat den...
2
Svar
25
· Visningar
3 041
Senast: LenaH
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
898
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 231
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar