Vilka mer ska till Flyinge då?? Tänkte åka och kolla på terrängen på söndag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GrattisMen jag kom 2:a så jag får nog säga att banan passar mig!!
Oj. Nu var det ett tag sedan jag var här.
Nu ska jag starta på Öved på söndag och när jag kollade startlistan så blev jag lite kissnödig. Varför placeras en gammal FTNewbieTant ihop med OSryttare/ fd förbundskapener och t.ex. @Wilisia? Kan man inte placera töntarna i en grupp och de duktiga i en grupp så kan vi töntiga ha en rimlig chans att inte komma sist?
Nu ska jag starta på Öved på söndag och när jag kollade startlistan så blev jag lite kissnödig. Varför placeras en gammal FTNewbieTant ihop med OSryttare/ fd förbundskapener och t.ex. @Wilisia? Kan man inte placera töntarna i en grupp och de duktiga i en grupp så kan vi töntiga ha en rimlig chans att inte komma sist?
Haha lugnt. Jag är också nervös, speciellt när jag ska rida chefens häst Man vet aldrig vad som händer. Man har oftast inte med sin OS häst i 100 klass i alla fallÄr nog bara nervös. Borde inte skriva saker på Buke.
Så är det ju alltid oavsett gren. Inte så roligt att inse att man startar banhoppning mellan Maria Gretzer och Jörgen Larsson heller, det spelar ingen roll om det råkar vara en lokal 110-klass, man får prestationsångest ändå...Oj. Nu var det ett tag sedan jag var här.
Och jag vann över Jörgen Larsson i en 110 mitt första år i Skåne tänker leva på det resten av mitt liv. Jag själv är väldigt mån över att alls är välkomna och blir typ gladare över @Krumelur felfria ritt i H100 än någon eventuell egen placering och skulle bli rätt glad om hon slog mig faktisktSå är det ju alltid oavsett gren. Inte så roligt att inse att man startar banhoppning mellan Maria Gretzer och Jörgen Larsson heller, det spelar ingen roll om det råkar vara en lokal 110-klass, man får prestationsångest ändå...
Trösten kan väl vara att de är förmodligen så fokuserade på vad de ska göra att de inte tänker på vad det är du gör. I bästa fall kan man till och med lära sig ngt genom att kolla in dem. (Jag har tom blivit bättre placerad än Maria G, bara en sån sak )
Hon har varit vår working student i två veckor ju.Va??? Var du där???
Va??? Var du där???