Yes pleaseJa finns nog i öststaterna, ska jag kolla mina kontakter hos Baltic Inkasso?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes pleaseJa finns nog i öststaterna, ska jag kolla mina kontakter hos Baltic Inkasso?
Såg att det var en hel del ute där, vet du vilka hinder som ställde till problem o du har inte nån film från terrängen?*KL*
Jag har varit på Strömsholm. Debuterade H100 med ett stopp, min häst är en stjärna!
/Lady_S
Jag tror att det var ganska utspritt, kossorna som gick i hagen bredvid banan kan säkert ha ställt till det för någon också.Såg att det var en hel del ute där, vet du vilka hinder som ställde till problem o du har inte nån film från terrängen?
Jag tror att det var ganska utspritt, kossorna som gick i hagen bredvid banan kan säkert ha ställt till det för någon också.
Vilka ska till Sporren i helgen förutom @Marvin och jag?
Ingen, det är bara ni på hela tävlingen! Bör ju bli en rosett nu då!!!
Det är banne mig en bedrift!@Novali01 Och jag fick min fina DM-rosett trots 35 straff i hoppningen.
Litet distrikt...
Men nöjd med dressyren och terrängen iaf!
@Novali01 Och jag fick min fina DM-rosett trots 35 straff i hoppningen.
Litet distrikt...
Men nöjd med dressyren och terrängen iaf!
Vi har inte ens DM för stor häst, bara ponny.Vi har ju haft senior DM i 1* klass.. Brukar inte vara så många... undrar om det ens har varit något DM de senaste åren Är väl bättre att ha det i en lägre klass då kan man tycka så fler kan vara med men det verkar ju vara omöjligt för Halland att vilja ta ett kliv neråt, speciellt när vi bara har en enda tävling som anordnar 1*
Västra Götaland tex har ju alltid haft i 100 klass!
Vi har inte ens DM för stor häst, bara ponny.
Vi har inte ens DM för stor häst, bara ponny.
Inte senaste 2-3 åren iafJo det har ni... För jag har ridit i någon klass med DM. Juniorer typ iallafall
Tittade på distriktets hemsida och DM gäller ponnyer och ryttare upp till 20 år, så tom du är för gammal (det måste väl nästan vara första gången det händer )Inte senaste 2-3 åren iaf
Är det inte för att ponnyryttare får va upp till 20 nu?Tittade på distriktets hemsida och DM gäller ponnyer och ryttare upp till 20 år, så tom du är för gammal (det måste väl nästan vara första gången det händer )